기본분류

Innovation in the restaurant industry with big data... REDTABLE improves reliability of restaurant information

Multilingual support for global customers with smart tourism service

 

Established in 2011, REDTABLE is an innovative company that uses big data to present a new paradigm in the restaurant industry.

Under the leadership of CEO Do Hae-yong, REDTABLE collects and analyzes data from various channels, including social media, online reviews, and food-related content, to provide reliable dining information.

Leveraging this data, the company offers verified restaurant recommendations to consumers and effective marketing solutions to food service businesses, driving digital transformation in the dining industry.

REDTABLE’s services go beyond simply offering restaurant recommendations.
The company collaborates with local governments, public institutions, and private enterprises to operate smart tourism services, building a multilingual global dining information platform. Through REDTABLE, international customers can easily search for local restaurants, make reservations, and even complete payments—all in a seamless, one-stop process.

In particular, partnerships with global search engines and travel service providers (OTAs) enhance accessibility for both domestic and international customers.

 

 

REDTABLE has established itself as an important partner for restaurant companies. Through data analysis, the company identifies consumer behavior and preferences and establish customized marketing strategies based on this, contributing to increasing sales of restaurant companies. These services provide practical help to small and medium-sized restaurant companies in adapting to the changing market environment and becoming competitive.

By improving the credibility of data-driven dining information, REDTABLE is growing into a digital hub that connects the global food service industry.

REDTABLE CEO Do Hae-yong said, “REDTABLE aims to solve problems in the restaurant industry using big data and technology and provide value to both consumers and restaurant companies.”
“We will accelerate the digital transformation of the restaurant industry through innovative services.”

관련기사



미디어

더보기
현대엔지니어링, ‘제23회 한국색채대상’ 건축∙인테리어 부문 수상 현대엔지니어링(대표이사 주우정)이 한국색채학회에서 주관하는 ‘제23회 한국색채대상’ 건축∙인테리어 부문에서 수상의 영예를 안았다고 5일(금) 밝혔다. 한국색채대상은 산업통상자원부 산하 학술단체인 한국색채학회가 주관하는 국내 유일의 색채 관련 시상식으로, 도시경관, 환경, 건축, 인테리어 등 사회문화예술 전 영역에 걸쳐 색채분야 우수 사례를 선정한다. 현대엔지니어링은 이번 시상식에 ㈜데코피아와 함께 디자인한 ‘힐스테이트 소사역’ 외관 디자인을 출품해, 건축·인테리어 부문에서 ‘RED(혁신)상’을 수상했다. ‘힐스테이트 소사역’은 인천과 서울을 잇는 경인로에 위치해 부천의 새로운 관문으로 자리매김했다. 현대엔지니어링은 이 공간이 도시의 새로운 얼굴로서 도시 간 맥락을 이어주고 정체된 지역 환경을 활성화시킬 수 있도록 디자인했다. 전체적인 외관은 어두운 톤의 주조색과 보조색으로 차분하고 고급스러운 이미지를 연출했으며, 커튼월의 유리 마감과 태양광발전시스템(BIPV), 저층부의 벽돌과 석재 등 다른 질감의 소재들로 조화를 이루며 묵직한 대비를 구현했다. 반면, 내부 포디움 공간은 단지 전체에 리듬과 생기를 불어넣을 수 있도록 따뜻한 아이보리 톤의 석재 마감과 밝은

LIFE

더보기