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Innovation in the restaurant industry with big data... REDTABLE improves reliability of restaurant information

Multilingual support for global customers with smart tourism service

 

Established in 2011, REDTABLE is an innovative company that uses big data to present a new paradigm in the restaurant industry.

Under the leadership of CEO Do Hae-yong, REDTABLE collects and analyzes data from various channels, including social media, online reviews, and food-related content, to provide reliable dining information.

Leveraging this data, the company offers verified restaurant recommendations to consumers and effective marketing solutions to food service businesses, driving digital transformation in the dining industry.

REDTABLE’s services go beyond simply offering restaurant recommendations.
The company collaborates with local governments, public institutions, and private enterprises to operate smart tourism services, building a multilingual global dining information platform. Through REDTABLE, international customers can easily search for local restaurants, make reservations, and even complete payments—all in a seamless, one-stop process.

In particular, partnerships with global search engines and travel service providers (OTAs) enhance accessibility for both domestic and international customers.

 

 

REDTABLE has established itself as an important partner for restaurant companies. Through data analysis, the company identifies consumer behavior and preferences and establish customized marketing strategies based on this, contributing to increasing sales of restaurant companies. These services provide practical help to small and medium-sized restaurant companies in adapting to the changing market environment and becoming competitive.

By improving the credibility of data-driven dining information, REDTABLE is growing into a digital hub that connects the global food service industry.

REDTABLE CEO Do Hae-yong said, “REDTABLE aims to solve problems in the restaurant industry using big data and technology and provide value to both consumers and restaurant companies.”
“We will accelerate the digital transformation of the restaurant industry through innovative services.”

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롯데건설, ‘제18회 대한민국 소통어워즈’ 2년 연속 대상 수상 롯데건설의 유튜브 채널 ‘오케롯캐’가 지난 13일 서울 중구 한국프레스센터에서 열린 ‘제18회 대한민국 소통어워즈’에서 ‘대한민국 소셜미디어대상’ 건설·아파트 브랜드부문 대상을 수상했다. 지난해에 이어 2년 연속 수상으로, 일회성 유행이나 단기적 인기가 아닌, 꾸준하고 진정성 있는 디지털 커뮤니케이션의 노력을 인정받았다는 점에서 의미가 크다. ‘대한민국 소통어워즈’는 한국인터넷소통협회(KICOA)가 주관, 산업통상자원부, 대한민국 국회가 후원하는 국내 대표 커뮤니케이션 시상식이다. 소통지수·콘텐츠경쟁력지수·VOC(고객의 소리)·운영성 등을 종합 평가해 수상 기업을 선정하며, 올해로 18회를 맞았다. 롯데건설은 이번 시상에서 건설/아파트 부문 최고상인 대상을 수상하며 ‘지속적 신뢰 소통’의 모범 사례로 평가받았다. 이번에 수상한 ‘오케롯캐’는 롯데건설이 단순한 기업 홍보가 아닌 브랜드 소통형 채널로 운영해왔다. ‘Build Home, Beyond House(집을 넘어, 삶의 가치를 짓다)’라는 브랜드 철학 아래, 아파트를 단순한 상품이 아닌 삶과 경험의 이야기로 풀어내며 정기적인 콘텐츠를 바탕으로 고객과의 관계를 구축해왔다. 이러한 방향성은 다양한 콘텐츠에서

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