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Innovation in the restaurant industry with big data... REDTABLE improves reliability of restaurant information

Multilingual support for global customers with smart tourism service

 

Established in 2011, REDTABLE is an innovative company that uses big data to present a new paradigm in the restaurant industry.

Under the leadership of CEO Do Hae-yong, REDTABLE collects and analyzes data from various channels, including social media, online reviews, and food-related content, to provide reliable dining information.

Leveraging this data, the company offers verified restaurant recommendations to consumers and effective marketing solutions to food service businesses, driving digital transformation in the dining industry.

REDTABLE’s services go beyond simply offering restaurant recommendations.
The company collaborates with local governments, public institutions, and private enterprises to operate smart tourism services, building a multilingual global dining information platform. Through REDTABLE, international customers can easily search for local restaurants, make reservations, and even complete payments—all in a seamless, one-stop process.

In particular, partnerships with global search engines and travel service providers (OTAs) enhance accessibility for both domestic and international customers.

 

 

REDTABLE has established itself as an important partner for restaurant companies. Through data analysis, the company identifies consumer behavior and preferences and establish customized marketing strategies based on this, contributing to increasing sales of restaurant companies. These services provide practical help to small and medium-sized restaurant companies in adapting to the changing market environment and becoming competitive.

By improving the credibility of data-driven dining information, REDTABLE is growing into a digital hub that connects the global food service industry.

REDTABLE CEO Do Hae-yong said, “REDTABLE aims to solve problems in the restaurant industry using big data and technology and provide value to both consumers and restaurant companies.”
“We will accelerate the digital transformation of the restaurant industry through innovative services.”

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계룡건설, 베트남 첫 한국형 산업단지 성공적으로 준공... 한국형 민관협력 모델 완성 계룡건설이 시공한 베트남 최초의 한국형 산업단지인 ‘흥옌성 클린 산업단지’가 지난 23일 준공식을 성대히 개최하며 성공적인 완공을 알렸다. 흥옌성 클린 산업단지는 베트남에 진출하는 한국기업을 위한 최초의 한국형 산업단지로, 하노이 남동쪽 36km 떨어진 흥옌성 지역에 1,431천㎡(43만 평) 규모로 조성되었다. 이 프로젝트는 한국토지주택공사(LH)와 한국해외인프라도시개발지원공사(KIND)등 한국 컨소시엄과 베트남 기업인 TDH 에코랜드가 공동 투자한 민관협력사업으로 계룡건설이 주요 시공을 담당했다. 이날 ‘흥옌성 클린 산업단지’ 준공식에는 산업단지 시공사인 계룡건설 윤길호 사장과 박상우 국토교통부 장관, 이상욱 LH 부사장, 최영삼 주베트남 대한민국대사, 쩐 꾸옥 반 흥옌성장 등 주요 인사들이 참석했다. 특히 계룡건설은 프로젝트 성공에 기여한 공로를 인정받아 박상우 장관으로부터 표창장을 수여 받으며 그 성과를 높이 평가받았다. 흥옌성 클린 산업단지는 지난 2017년 LH와 흥옌성이 산업도시 개발 협력 MOU를 체결한 이후, 2022년 9월 착공에 들어가며 우리나라 민관이 협력해 해외에 한국형 산업단지를 조성ㆍ분양한 첫 사례로 주목받았다. 계룡건설은 한국-베

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